Ako prebieha zakúpenie a inštalácia ionizátora vody

Po prečítaní Ebooku o ionizovanej vode nastáva situácia, kde zákazník stále nevie čo ho bude čakať a ako má ďalej pokračovať. Či si má ionizátor objednať online. Ak má ďalšie otázky, či má volať, alebo radšej napísať email? Na zodpovedanie týchto otázok slúži tento článok.

Už ste čítali EBOOK?

Vzhľadom na to, že som písaním tohoto Ebooku strávil asi 3 mesiace a snažil som sa v ňom vysvetliť všetko do podrobna, je mojou prvou otázkou, či ste už čítali Ebook? Ak nie, tak Vás poprosím, venujte mu chvíľku, aby sme si navzájom ušetrili čas. Ak ste v ňom nenašli, čo ste hľadali, potom som tu pre Vás samozrejme k dispozícii buď telefonicky alebo mailom.

Vybral som si ionizátor, čo ďalej?

1. Budem potrebovať fotky Vašej kuchynskej linky a aj technickej miestnosti, v prípade ak budeme inštalovať úpravu vody na hlavom prívode:

2. Potrebujem vedieť kvalitu Vašej vody:

  • Ak máte vodovod, zavolajte (volanie je rýchlejšie, ale môžete samozrejme aj napísať email) na vaše vodárne a dajte si zaslať emailom aktuálny rozbor vody na Vašej adrese.Ten rozbor mi následne pošlite emailom (odvaha@o2h.sk).

  • Ak máte vlastnú studňu, budem potrebovať vidieť aktuálny rozbor vody, ktorý mi prosím zašlite emailom (odvaha@o2h.sk).

3. Na základe rozboru vody a fotiek kuchynskej linky, Vám navrhem riešenie, buď úpravy vody na hlavnom prívode, prípadne priamo v kuchynskej linke. Túto cenovú ponuku Vám pošlem email.

4. Po Vašom schválení, prichádza na rad výber termínu inštalácie, ktorá je zvyčajne maximálne do 2 týždňov od objednávky, ale samozrejme snažíme sa ju zabezpečiť v čo najkratšom možnom termíne.

5. Väčšinou komunikujeme mailom, alebo telefonicky.